INTERNATIONAL CARROM BOARD CERTIFIED BY INTERNATIONAL CARROM FEDERATION. PLEASE CALL +6019-6656101

Wednesday, August 19, 2009

PENYERAHAN BENDERA OLEH DATO' SIEH KOK CHI

Pada 13 September 2008 jam 4:40 petang sehari sebelum berlepas ke Colombo, Sri Lanka untuk Kejohanan ICF CUP 2008. Upacara penyerahan bendera kontinjen Malaysia disempurnakan oleh Dato' Sieh Kok Chi Setiausaha Kehormat MOM. Bendera telah diterima oleh naib presiden II, En. Samohon MD Kassim yang juga pengurus pasukan pada kejohanan kali ini. Pada penyerahan bendera tersebut turut hadir meraikan kontinjen Malaysia ialah Presiden Persatuan Karom Malaysia En. Balbeer Singh dan Bendahari En. Frankie Pek.

Pasukan Karom Malaysia menghantar dua pasukan iaitu lelaki dan wanita. Pasukan lelaki terdiri daripada Mohd Yunos Abu Bakar, Christopher Walter, Mohd Suhaizan Mat Karri dan Abdul Mutalib Ismail. Manakala pasukan wanita pula terdiri daripada Puan Jamilah dan Puan Suzana. 2 peserta wanita lagi tidak dapat turut serta kerana gagal mendapat pembiayaan dan pelepasan daripada majikan majikan masing-masing.

Dato' Sieh Kok Chi telah memberi sehelai baju rasmi pasukan Malaysia iaitu t-shirt bercorak Harimau dan beberapa cenderamata. Tidak ketinggalan terimakasih juga kepada Milo Malaysia yang bermurah hati menghulurkan bantuan 3 helai t-shirt dan sepasang track suit. Wakilnya juga telah sudi datang dan bertemu dengan pemain-pemain semua.

Abdul Mutalib, Puan Jamilah, Puan Suzana, Mohd Suhaizan Mat Karri, Samohon MD Kassim, Balbeer Singh dan Dato' Sieh Kok Chi. Mohd Yunos Abu Bakar dan Christopher Walter tidak dapat hadir.


Abdul Mutalib, Puan Jamilah, Puan Suzana, Balbeer Singh, Mohd Suhaizan Mat Karri, Samohon MD Kassim dan Frankie Pek.


Bergambar bersama Dato' Sieh Kok Chi

Dengan sedikit waktu yang ada kami mengadakan latihan ringan dan saya juga memberi taklimat mengenai undang-undang permainan kepada pemain-pemain.

No comments:

Post a Comment