INTERNATIONAL CARROM BOARD CERTIFIED BY INTERNATIONAL CARROM FEDERATION. PLEASE CALL +6019-6656101

Friday, November 7, 2014

ARKIB - PEMILIHAN PEMAIN JUPEM UNTUK KEJOHANAN NRE 2013


Tarikh: 02 March 2013
Hari: Sabtu
Tempat: JUPEM, Jalan Semarak, Kuala Lumpur.

Kali ini saya berpeluang melihat sendiri pemilihan pemain-pemain JUPEM untuk mewakili Kejohanan Karom NRE 2013. Saya tidak dijemput secara rasmi dan pergi secara sukarela memandangkan hari ini saya tidak bekerja dan tiada urusan penting hari ini.

Saya tiba di Bangunan JUPEM sekitar 12:10 tengahari, agak terlewat sedikit tiba kerana kesesakkan di lebuhraya Utara-Selatan dan juga sedikit sesak di  tempat tinggal saya di Saujana Utama kerana kebetulan program santai bersama PM.

Saya berada di sana lebih kurang hampir satu jam lebih dan sempat juga memberi sedikit tips kepada pemain-pemain baru untuk mepelajari teknik-teknik permainan. Di harap selepas ini ramai yang akan hadir untuk menunjukkan bakat yang terpendam dan mengalahkan pemain yang lebih berpengalaman.

Berikut adalah paparan suasana pemilihan terakhir pasukan JUPEM untuk Kejohanan NRE 2013.














No comments:

Post a Comment