INTERNATIONAL CARROM BOARD CERTIFIED BY INTERNATIONAL CARROM FEDERATION. PLEASE CALL +6019-6656101

Tuesday, February 11, 2020

PERSEDIAAN AWAL 8th CARROM WORLD CHAMPIONSHP 2020

Tarikh: 16 - 20 September 2020

Tempat: Langkawi, Malaysia.

Buat pertama kali Malaysia menjadi tuan rumah satu kejohanan yang cukup prestij di peringkat antarabangsa "8th CARROM WORLD CHAMPIONSHP 2020".

Saya menyeru kepada peminat karom datang beramai-ramai pada tarikh kejohanan dengan menyaksikan sendiri pemain-pemain terbaik di dunia. Kepada peminat karom yang masih tidak mengetahui karom antarabangsa, jangan lepas peluang keemasan, kerana ini adalah masa yang terbaik untuk melihat sendiri teknik dan cara permainan. Selepas ini mungkin anda tidak berpeluang lagi untuk menyaksikan kejohanan peringkat antarabangsa di Malaysia. Untuk info kejohanan ini di adakan 4 tahun sekali dan kejohanan yang lepas telah diadakan di Birmingham, United Kingdom pada tahun 2016.

Persatuan Karom Malaysia akan mengadakan sesi pemilihan untuk mewakili pasukan Malaysia. Kepada yang sudah menceburi karom antarabangsa boleh mula berlatih dari sekarang dan tunggu pengumuman tarikh yang akan diberitahu nanti.

Kepada individu yang berminat dan memerlukan bantuan dari segi peralatan, memahami undang-undang permainan dan teknik permainan boleh hubungi saya di talian +6019-6656101. In shaa Allah saya akan bantu anda untuk mencapai cita-cita anda di dalam permainan karom antarabangsa.

Kepada anda seorang pemain karom bersedia dari sekarang  untuk menunggu perkembangan berita yang terkini dari masa ke semasa dan mungkin anda yang kami cari-cari untuk mewakili negara pada kejohanan berprestij tersebut.

 Penyerahan surat rasmi 8th Carrom World Championship 2020

 Bersama Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Kedah YB En. Mohd Asmirul Anuar bin Aris

No comments:

Post a Comment